პრეზენტაცია
|
|
პასუხობს
სათაურს; შემოიფარგლება კონკრეტული თემით
|
2
|
ფლობს
აუდიტორიას (იყენებს მიმიკას, ჟესტიკულაციას, ინტონაციას
|
1
|
საუბრობს
გამართული სალიტერატურო ენით და იყენებს შესაბამის მეცნიერულ ტერმინოლოგიას
|
2
|
იყენებს
განსხვავებულ წყაროებს
|
1
|
მსჯელობს
თანმიმდევრულად; ადარებს მოვლენებს, ფაქტებს, საგნებს; აკეთებს დასკვნებს
|
2
|
იყენებს
თვალსაჩინოებას
|
1
|
იცავს
დროის ლიმიტს
|
1
|
ჯამი
|
10
|
დისკუსია
|
|
წარმოადგენს
საკუთარ (ჯგუფის) პოზიციას
|
1
|
მკაფიოდ
და გასაგებად აყალიბებს აზრს
|
1
|
მსჯელობს
არგუმენტირებულად
|
2
|
აკეთებს
დასკვნებს
|
2
|
მსჯელობს
თანმიმდევრულად, შემოიფარგლება კონკრეტული თემით
|
1
|
ფლობს
აუდიტორიას
|
1
|
კორექტულია
ოპონენტის(განსხვავებული აზრის) მიმართ, ისმენს და კორექტულად პასუხობს ოპონენტს
|
2
|
ჯამი
|
10
|
რეფერატი
|
|
ირჩევს
თემას; ადგენს გეგმას
|
1
|
აყალიბებს
ძირითად პრობლემას
|
1
|
მოიპოვებს
და იყენებს დამხმარე მასალას/ლიტერატურას
|
1
|
წერს
შესაბამის ფორმატში
|
1
|
აფასებს,
უპირისპირებს ერთმანეთს სხვადასხვა წყაროში გადმოცემულ თვალსაზრისებს
|
2
|
გამოხატავს
საკუთარ აზრს და ამყარებს არგუმენტებით
|
2
|
აკეთებს
დასკვნას
|
2
|
ჯამი
|
10
|
კვლევა
|
|
ატარებს
გამოკითხვას საკვლევი თემის ირგვლივ
|
1
|
აგროვებს
და ახარისხებს ინფორმაციას, წარმოადგენს გრაფიკულად
|
2
|
ირჩევს
თემას და საუბრობს საკითხის ირგვლივ
|
1
|
გამოყოფს
საკვლევ პრობლემას, გამოთქვამს ვარაუდს
|
1
|
აკეთებს
ჩანაწერს
|
1
|
მსჯელობს
არგუმენტირებულად
|
2
|
აკეთებს
დასკვნას
|
2
|
ჯამი
|
10
|
ზეპირი
მონოლოგური მეტყველება (თხრობა)
|
|
შეუძლია
კომუნიკაციური ამოცანის გადაჭრა (მეტყველებს გამართულად, ლექსიკური და
გრამატიკული შეცდომების რაოდენობა უმნიშვნელოა)
|
2
|
აზრის
გადმოცემა ლოგიკური, თანმიმდევრული და ამომწურავია
|
1
|
ადეკვატურია
მაკავშირებელი ელემენტები
|
1
|
სიტუაციის
(თემის), პრობლემის შესაბამისობა
|
1
|
მონაყოლის
მოცულობა
|
1
|
მეტველების
სისხარტე
|
1
|
გამოთქვამს
საკუთარ მოსაზრებას განსახილველი თემის/პრობლემის გარშემო
|
2
|
საჭიროებისას
იყენებს კომპენსატორულ უნარებს
|
1
|
ჯამი
|
10
|
ზეპირი
დიალოგური მეტყველება
|
|
შეუძლია კომუნიკაციური ამოცანის გადაჭრა
(მეტყველებს გამართულად, ლექსიკური და გრამატიკული შეცდომების რაოდენობა
უმნიშვნელოა)
|
2
|
შეუძლია
საუბრის წამოწყება და გაგრძელება
|
1
|
რეპლიკა
შეესაბამება სიტუაციას (თემას), პრობლემას; საპასუხო რეაქცია მომენტალურია
|
1
|
შესწავლილი
ენობრივი და ლექსიკური ერთეულები შეესაბამება სიტუაციას (თემას), პრობლემას
|
1
|
რეპლიკების
გასაფორმებლად იყენებს ნასწავლ სამეტყველო კლიშეებს
|
1
|
რეპლიკების
რაოდენობა და ლექსიკური მრავალფეროვნება
|
1
|
გამოთქვამს
საკუთარ მოსაზრებას განსახილველი თემის/პრობლემის გარშემო
|
2
|
საჭიროებისას
იყენებს კომპენსატორულ უნარებს
|
1
|
ჯამი
|
10
|
მოსმენა/კითხვა
|
|
განსაზღვრავს
ტექსტის თემას, შეუძლია ტექსტში
კონკრეტული ინფორმაციის მოძიება
|
1
|
შეუძლია
მიზეზ-შედეგობრივი კავშირების დადგენა ფაქტებსა და მოვლენებს შორის
წაკითხულ/მოსმენილ ტექსტში
|
2
|
იგებს
ლექსიკური, გრამატიკული სტრუქტურების მნიშვნელობას მოცემულ კონტექსტში
|
1
|
ამოიწერს
უცხო სიტყვებს (ქმნის სქოლიოებს), უცნობ ინფორმაციას შემდეგი განმარტებისა და დამუშავებისათვის
|
2
|
შეუძლია
ტექსტის იდეისა და ტიპის გაგება;
|
2
|
შეუძლია
ქვეტექსტის ამოცნობა, შეფასებების გაკეთება
|
2
|
ჯამი
|
10
|
ესე
|
|
პასუხობს
სათაურს; შემოიფარგლება კონკრეტული თემით
|
1
|
ვრცლად
და ამომწურად მსჯელობს საკითხების გარშემო
|
1
|
მსჯელობა
თანმიმდევრულია და გამყარებულია არგუმენტებით
|
2
|
ვლინდება
დამოუკიდებელი აზროვნების უნარი, შეხედულებათა და შეფასებათა არაშაბლონურობა
|
1
|
აზრი
ენობრივად (ლექსიკურად) მკაფიოდაა გადმოცემული, შერჩეულია შეფასების სტილი,
სტილისტურად გამართულია
|
2
|
სინტაქსური
შეცდომების რაოდენობა მინიმალურია
|
1
|
გრამატიკული,
ორთოგრაფიული და პუნქტუაციური შეცდომების რაოდენობა მინიმალურია
|
2
|
ჯამი
|
10
|
დამოუკიდებელი
სამუშაო
|
|
იცავს
დროის ლიმიტს
|
1
|
ნაპოვნია
პრობლემის გადაჭრის მართებული გზა
|
3
|
იცავს
წერის კულტურას
|
2
|
სიზუსტით
აღწევს დასახულ მიზანს
|
4
|
ჯამი
|
10
|
თუ საშინაო/საკლასო სამუშაო შედგება რამდენიმე აქტივობისგან, მაშინ
ყოველი აქტივობა ფასდება ზემოთ აღნიშნული რუბრუკის მიხედვით, ჯამდება და იყოფა
აქტივობების რაოდენობაზე. მაგალითად, თუ მოსწავლეს საშინაო დავალებად ჰქონდა
მოსაყოლი ტექსტი (1) და ესე (2), ზეპირ მონოლოგურ მეტყველებაში მიიღო შეფასება
„10“ და ესეში „4“, მისი საბოლოო ქულა კონკრეტულ გაკვეთილზე იქნება (10+4):2=7
Комментариев нет:
Отправить комментарий